Dane ogólne:
Rodzaj pracy |
pasażerska lub towarowa
|
Pociągi pasażerskie (po torze poziomym) |
650 T; 125 km/h
|
Pociągi towarowe (po torze poziomym) |
2000 T; 70 km/h
|
Układ osi |
Bo Bo
|
Prześwit toru |
1435 mm
|
Napięcie zasilania |
3000 V
|
Najwyższe napięcie zasilania |
3600 V
|
Najniższe napięcie zasilania |
2000 V
|
Napięcie obwodów sterowniczych i pomocniczych |
110 V
|
Moc godzinowa lokomotywy |
2080 kW
|
Moc ciągła lokomotywy |
2000 kW
|
Ogrzewanie pociągu |
600 kW; 3000 V
|
Własności trakcyjne:
Siła pociągowa przy mocy godzinowej i pełnym wzbudzeniu silników |
152 kN
|
Siła pociągowa przy mocy godzinowej i osłabionym wzbudzeniu do 22,5% |
71 kN
|
Siła pociągowa przy mocy ciągłej i pełnym wzbudzeniu |
144 kN
|
Prędkość jazdy przy mocy godzinowej i pełnym wzbudzeniu |
49 km/h
|
Prędkość jazdy przy mocy godzinowej i osłabionym wzbudzeniu do 22,5% |
106 km/h
|
Prędkość jazdy przy mocy ciągłej i pełnym wzbudzeniu |
49,5 km/h
|
Maksymalna prędkość |
125 km/h
|
Masy niektórych podzespołów:
Lokomotywa w stanie służbowym |
80000 kg
|
Nadwozie |
36700 kg
|
Wózek |
21650 kg
|
Zestaw kołowy |
2850 kg
|
Silnik trakcyjny |
4200 kg
|
Wymiary:
Budowa: