[ Odpowiedzi ] [ Odpowiedz ] [ Forum KOLEJ.pl ] |
Informacja została nadana z w3cache.waw.cdp.pl (213.134.142.50) przez: Jakub Kulecki von Allenstein Data: 09. Październik 2002 o godz. 17:55:34 W odpowiedzi na: W sprawie kata SP47-002 napisanego przez "Mak" 09. Październik 2002 o godz. 17:55:34: |
Problem SP47 ma chyba trochę inny wymiar> Obie lokomotywy wyszły z użycia z powodu defektów silnika, a takich można się było spodziewać - mamy do czynienia z prototypami. Blędem była rezygnacja z naprawy i likwidacja ewentualnych usterek. Inna sprawa to odpowiedź na pytanie, czy w Polsce było zapotrzebowanie na lokomotywę spalinową o osiągach SP47, bo gdzie bez drutu nad głową jeździ się 140 km/h? Bo może się okazać, że taka lokomotywa nie była potrzebna i jej zbudowanie było tylko bardzo kosztowną ekstrawagancją, której efektem było dzieło zbędne, choć piękne. A cięcie lokomotywy to widok bolesny nie tylko dla MK - np. moja mama (architekt posiadający uprawnienia konserwatorskie) na złomowanie dzieł kultury technicznej reaguje tak samo. Tyle moich refleksji. Pozdrawiam.
|
Odpowiedzi: Odpowiedz:
|
[ Odpowiedzi ] [ Odpowiedz ] [ Forum KOLEJ.pl ] |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| FORUM
| FAQ | | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
|