![]() ![]() |
![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Informacja została nadana z 78.t4.ds.pwr.wroc.pl (156.17.226.78) przez: Majster from Breslau Data: 16. Czerwiec 2002 o godz. 12:39:26 W odpowiedzi na: odcinek izolowany napisanego przez "marcin" 16. Czerwiec 2002 o godz. 12:39:26: |
Dlaczego nie pobiera się wtedy prądu: ponieważ pracujące silniki mogłyby źle zareagowac na skok napięcia, oraz łuk powstający przy przejeździe pod izolatorem jest dużo mniejszy (nawet na ogół niewidoczny) niz w przypadku jazdy z poborem. Takie trzaski na izolatorach spowodowałyby ich zużycie przykłądowo już po roku, podczas gdy redukcja poboru przedłuża ich żywotność do 10 lat. A po co opuszczać pantograf, to do końca nie pamiętam, wiem że na 100% opuszcza się w przypadku trakcji będącej w remoncie. |
Odpowiedzi:![]()
|
[ Odpowiedzi ] [ Odpowiedz ] [ Forum KOLEJ.pl ] |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| FORUM
| FAQ | ![]() | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | |||
|