![]() ![]() |
![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna Pulpit sterowniczy lokomotywy EU07-144 (ZT Łódź). |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Olechów Stanowisko pomocnika w kabinie lokomotywy SM-42 - nastawnik jazdy, nastawnik kierunku - piękny czerwony kubek nie wchodzi w skład fabrycznego wyposażenia :) |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999 - Warszawa Silnik w lokomotywie SM-40, troszkę nieudane zdjęcie, ale liczą się chęci ;) |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999 - MK, Warszawa Kabina lokomotywy ET21-66 - wybaczcie jakość fotki, ale ktoś zaspawał drzwi do eksponatu muzealnego i musiałem robić zdjęcie metodą "przez brudną szybę" :-) |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999 - MK, Warszawa Silnik prawdopodobnie od lokomotywy SM-42 lub SM-31/48 w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie - troszkę większy niż w moim Unie :-) |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999 - MK, Warszawa Dieselek - chyba z lokomotywy SU45 albo ST-44, lub innej jednostki posiadającej 12 cylindrów w układzie V (ST43 odpada). |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna Stanowisko pomocnika maszynisty na lokomotywie manewrowej SM42. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Lipiec 1995, Jelenia Góra Pulpit sterowniczy lokomotywy SP42 wyposażonej w kocioł ogrzewczy (widać różnice w porównaniu do serii SM). |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna Przetwornica z wentylatorem silników trakcyjnych lokomotywy EU-07 (lub ET-41) na przykładzie EU07-144. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna Sprężarka (właściwie tylko jej silnik) typu AY-26 oraz rama z przkaźnikami ciśnieniowymi lokomotywy EU-07 (lub ET-41) na przykładzie EU07-144. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna Kabina maszynisty nieco zniszczonego egzemplarza EN-57. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Łódź Fabryczna, Październik 1999 Korytarz prowadzący przez maszynownię EU07-144 - po lewo fragment sprężarki, po prawo - ściana szafy wysokiego napięcia, dalej po obydwu stronach - ściany szaf oporów rozruchowych. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Lato 1994, Gdynia Gł. Wnętrze lokomotywy SU45-123. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Lato 1995, trasa Chojnice-Szczecin Wnętrze lokomotywy EU07-486. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Lato 1995, Kościerzyna-Chojnice Pulpit sterowania SA101-002-2. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpien 1999, Łódź Fabryczna Pulpit sterowniczy lokomotywy SM-42. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
14.08.1999 godz. 18:49, Łódź Fabryczna Z punktu widzenia maszynisty lokomotywy ET22-873... |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Sierpień 1999, Łódź Fabryczna - kabina lokomotywy ET22 (chyba 692). |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
Wnętrze lokomotywy EU07-353 Przedział wysokiego napięcia. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
3. września 2000 r., Jerzmanice Zdrój Wnętrze lokomotywy Ty42-1. |
![]() |
![]() |
![]() | |
![]() |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| GALERIE
| FORUM
| FAQ | ![]() | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | |||
|