mosty i wiadukty
Zniszczony most w Milówce-Nieledwii na szlaku Żywiec - Zwardoń (zniszczony podczas powodzi lipcowej, która nawiedziła Polskę Południową). Zdjęcie zrobiono w miesiąc po katakliźmie. W tej chwili linia jest już czynna dzięki pomocy słowackich kolejarzy, którzy wybudowali prowizoryczny most. Nowy ma być oddany do użytku w drugiej połowie 1998 roku.
Foto: Radosław Wadoń (1997.08.24).
Most w Dobrej (linia Chabówka-Nowy Sšcz). Ma on 140 metrów długości i jak czytałem ponad 40 metrów wysokości (?) w najwyższym punkcie -żeby go przejść trzeba mieć dobry słuch (jest dosyć wąsko i spotkanie z pociągiem mogłoby skończyć się pobiciem jakiegoś rekordu w bieganiu) i mocne nerwy bowiem most wyłożony jest betonowymi płytami do których nie zawsze można mieć zaufanie. Kilkanaście metrów obok mostu filar i chyba dalej ze dwa ślady po innych - jak mi się wydaje świadectwo pobytu wojsk Adolfa w 1945 roku.
Fot. Paweł Wojtczuk (Kodak Royal Gold 100).
Pięcioprzęsłowy most na Bugu w Małkini (od strony Warszawy)
Fot. Paweł Wojtczuk sierpień 1997 Fuji Super G 800
Prace remontowe na mostku koło przystanku Telaki, na linii Małkinia-
Sokołów Podlaski-Siedlce. W czasie lipcowych powodzi 1997 roku i tutaj
(województwo siedlceckie) nie żałował sobie mały strumyczek, który
poważnie podmył przyczółki i nasyp. Zdjęcie zrobione w czasie pracy
ekipy remontowej.
Paweł Wojtczuk sierpień 1997