
Pm36
Parowóz Pm36-1. Podpisany jako "Parowóz Pm. 36 przed otuleniem go blachami" Zdjęcie i podpis pochodzi z czasopisma: ŻYCIE TECHNICZNE-ROK XIII-KWIECIEŃ 1937 -ZESZYT 4 (zdjęcia do artykułu:"Pierwszy polski parowóz opływowy". autorstwa Z.Wojtaszka).
Parowóz Pm36-1. Podpisany jako "Pm.36 w widoku z przodu" Zdjęcie i podpis pochodzi z czasopisma: ŻYCIE TECHNICZNE-ROK XIII-KWIECIEŃ 1937-ZESZYT 4 (zdjęcia do artykułu:"Pierwszy polski parowóz opływowy". autorstwa Z.Wojtaszka).
Parowozy Pm36 i Pt31. Podpisane jako "Nasze parowozy pospieszne Pm. 36 i Pt. 31" Zdjęcie i podpis pochodzi z czasopisma: ŻYCIE TECHNICZNE-ROK XIII-KWIECIEŃ 1937 -ZESZYT 4 (zdjęcia do artykułu:"Pierwszy polski parowóz opływowy". autorstwa Z.Wojtaszka).
Pm36-2 w czasie parady parowozów na stacji Warszawa Główna (obchody 150-lecia kolei na ziemiach polskich).
Zdjęcie kabiny Pm36-2 (słynna "Piękna Helena") wykonane 14.06.95 na paradzie parowozów na stacji Warszawa Główna Osobowa zorganizowanej z okazji 150-lecia kolei na ziemiach polskich.
Pm36-2 w czasie obchodów 150-lecia kolei na ziemiach polskich, jako lokomotywa
do planowego pociagu "Telimena" (miał opónienie blisko 2 godziny). Zdjęcie wykonano 17.06.95 na dworcu Łódź Fabryczna. W tle goscinnie na polskich torach TGV Nord.
Pm36-2 na chwilę po przyjeździe do parowozowni w Wolsztynie, po obsłudze późnowieczornego pociągu osobowego z Poznania.
Pm36-2 w Wolsztynie - przed obrotnicą.
Pm36-2 w Wolsztynie - przed obrotnicą, dalej - Ty1-76, pomnik.
Pm36-2 przed obrotnica w Wolsztynie.
