| |
Karty stałego pasażera w Łodzi | 28. Lipca 2000 |
Łodzki Samorząd, jak i Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Łodzi wprowadzają tzw. kartę pasażera. Oznacza to, iż osoba posiadająca taką kartę, jeśli spóźni się np. na pociąg lub do pracy z winy komunikacji miejskiej, będzie mogła dochodzić swoich roszczeń lub wziąć taksówkę na koszt MPK.
Karta ma również zapewnić kulturalną obsługę kierowców, kotrolerów i motorniczych tej firmy. Łódź jest pierwszym miastem w naszym kraju, gdzie mają być wprowadzone takie rozwiązania.
Z informacji podanych przez MPK wynika jednak, iż kartę taką, będą mogli posiadać pasażerowie regularnie korzystający z biletów miesięcznych, minimum przez ostatnie 6 miesięcy. Powstaje również pytanie: czy MPK czasem nie nabiera swoich klientów, gdyż zadośćuczynienie jest gwarantowane prawnie (wyjątek: przyczyny wyższe), a uprzejmość pracownika wobec pasażera nie powinna zależeć od posiadania przez tego drugiego karty stałego klienta. Swego czasu MPK ogranizowało akcję polegającą na ocenianiu przez pasażerów pracowników tej firmy, i przynosiło to skutki... tylko do czasu zakończenia akcji.
Ciemny | |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| GALERIE
| FORUM
| FAQ
| | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
|