ISO-8859-2; HTML 3.2 Final; 9,11kB+0,8kB

Trakcja elektryczna


 

(Dane zgromadzone w poniższej tabeli pochodzą z książki pt. "Tabor kolejowy" autorstwa dr inż. Aleksandra Krzemienieckiego)

Seria

Układ osi

Masa napędna [t]

Moc ciągła [kW]

Moc godzinna [kW]

Największa siła pociągowa mocy godzinnej [kN]

Największa siła pociągowa [kN]

Największa prędkość [km/h]

EP05

B0B0

82

2032

2344

138

255

160

EU06

B0B0

80

2000

2080

154

280

125

EU07

B0B0

80

2000

2080

154

280

125

EP08 *

B0B0

80

2000

2080

154

280

140

EP09

B0B0

82

2920

3100

122

195

160

ET21

C0C0

114

2070

2400

188

320

100

ET22

C0C0

120

3000

3120

174

350

125

ET40

B0B0+B0B0

164

4080

4680

382

500

100

ET41 **

B0B0+B0B0

160

4000

4160

309

560

125

ET42

B0B0+B0B0

164

4480

4840

335

550

100


* - Lokomotywa powstała z lokomotywy serii EU07 przez zmianę przekładni.
** - Zdwojona lokomotywa serii EU07.

Jeśli masz jakieś uwagi, pytania lub wątpliwości to napisz.

Wysyła pocztę na gkochan@polbox.pl


[ Strona początkowa | Trakcja spalinowa | Wagony kolejowe | Sygnały świetlne ]
[ Trochę teorii | Kolejowy software | Galeria | Linki | Ankieta ]


Copyright © Grzegorz Kochan
20:00 20.01.98
Author: Grzegorz Kochan