| układ osi | C'oC'o |
| rodzaj pracy lokomotywy | towarowa |
| rodzaj rozrządu | inwidualny |
| napięcie znamionowe obwodów WN | 3000 V |
| napięcie znamionowe obwodów NN | 110 V |
| liczba silników trakcyjnych | 6 szt. |
| liczba silników wentylatorów głównych | 2 szt. |
| moc godzinna lokomotywy | 2400 kW |
| prąd przy mocy godzinnej | 870 A |
| siła pociągowa przy mocy godzinnej | 18100 kG |
| prędkość przy mocy godzinnej | 47,5 km/h |
| moc ciągła lokomotywy | 1860 kW |
| prąd przy mocy ciągłej | 675 A |
| siłą pociągowa przy mocy ciągłej | 14900 kG |
| prędkość przy mocy ciągłej | 49,6 km/h |
| maksymalna prędkość konstrukcyjna | 100 km/h |
| nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy | 19 T |
| najmniejszy dopuszczalny promień łuku toru | 100 m |
| masa służbowa lokomotywy nie zmodernizowanej (3E) | około 120000 kg1 |
| masa służbowa lokomotywy zmodernizowanej (3E/1) | 114000 kg |
| przekładnia zębata | 85:24 |
| przełożenie przekładni | 3,54 |
| system hamulca | Westinghouse |
| rodzaj hamulca | pneumatyczny |
| szerokość toru | 1435 mm |
| największa wysokość lokomotywy przy opuszczonych pantografach | 4559 mm |
| rozstaw czopów skrętu | 8600 mm |
| rozstaw osi skrajnych | 12000 mm |
| rozstaw osi skrajnych wózka | 4200 mm |
| średnica toczna kół lokomotywy | 1250 mm |
| całkowita masa części mechanicznej | 64000 kg |
| całkowita masa aparatury elektrycznej | 48000 kg |
| masa pudła w raz z zawartą w nim aparaturą | 49170 kg |
| masa kompletna wózka | 38880 kg |
| masa wózka z zestawami kołowymi bez silników trakcyjnych | 24912 kg |
| masa ostoi wózka | 5228 kg |
| masa zestawu kołowego z dużym kołem zębatym | 2036,6 kg |
| masa maźnicy bez łożysk | 150 kg |
| masa dachu odejmowanego nad oporami | 522 kg2 |
| masa sprężarki | 673 kg |
| masa silnika trakcyjnego | 4656 kg |
| największa szerokość lokomotywy | 3005 mm |
| ogrzewanie elektryczne | 3000 V3 |
| oświetlenie elektryczne | 110 V |
| typ silnika trakcyjnego | LKa 634/LKb 635 |
| liczba stopni osłabienia pola | 3 szt. |
| zawieszenie silnika trakcyjnego | tramwajowe |
| liczba sprężarek i ich sumaryczna wydajność | 2/3500 l/m |