układ osi | C'oC'o |
rodzaj pracy lokomotywy | towarowa |
rodzaj rozrządu | inwidualny |
napięcie znamionowe obwodów WN | 3000 V |
napięcie znamionowe obwodów NN | 110 V |
liczba silników trakcyjnych | 6 szt. |
liczba silników wentylatorów głównych | 2 szt. |
moc godzinna lokomotywy | 2400 kW |
prąd przy mocy godzinnej | 870 A |
siła pociągowa przy mocy godzinnej | 18100 kG |
prędkość przy mocy godzinnej | 47,5 km/h |
moc ciągła lokomotywy | 1860 kW |
prąd przy mocy ciągłej | 675 A |
siłą pociągowa przy mocy ciągłej | 14900 kG |
prędkość przy mocy ciągłej | 49,6 km/h |
maksymalna prędkość konstrukcyjna | 100 km/h |
nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy | 19 T |
najmniejszy dopuszczalny promień łuku toru | 100 m |
masa służbowa lokomotywy nie zmodernizowanej (3E) | około 120000 kg1 |
masa służbowa lokomotywy zmodernizowanej (3E/1) | 114000 kg |
przekładnia zębata | 85:24 |
przełożenie przekładni | 3,54 |
system hamulca | Westinghouse |
rodzaj hamulca | pneumatyczny |
szerokość toru | 1435 mm |
największa wysokość lokomotywy przy opuszczonych pantografach | 4559 mm |
rozstaw czopów skrętu | 8600 mm |
rozstaw osi skrajnych | 12000 mm |
rozstaw osi skrajnych wózka | 4200 mm |
średnica toczna kół lokomotywy | 1250 mm |
całkowita masa części mechanicznej | 64000 kg |
całkowita masa aparatury elektrycznej | 48000 kg |
masa pudła w raz z zawartą w nim aparaturą | 49170 kg |
masa kompletna wózka | 38880 kg |
masa wózka z zestawami kołowymi bez silników trakcyjnych | 24912 kg |
masa ostoi wózka | 5228 kg |
masa zestawu kołowego z dużym kołem zębatym | 2036,6 kg |
masa maźnicy bez łożysk | 150 kg |
masa dachu odejmowanego nad oporami | 522 kg2 |
masa sprężarki | 673 kg |
masa silnika trakcyjnego | 4656 kg |
największa szerokość lokomotywy | 3005 mm |
ogrzewanie elektryczne | 3000 V3 |
oświetlenie elektryczne | 110 V |
typ silnika trakcyjnego | LKa 634/LKb 635 |
liczba stopni osłabienia pola | 3 szt. |
zawieszenie silnika trakcyjnego | tramwajowe |
liczba sprężarek i ich sumaryczna wydajność | 2/3500 l/m |