TABOR

Dane techniczne


DANE LOKOMOTYW 3E i 3E/1

układ osi C'oC'o
rodzaj pracy lokomotywytowarowa
rodzaj rozrząduinwidualny
napięcie znamionowe obwodów WN3000 V
napięcie znamionowe obwodów NN110 V
liczba silników trakcyjnych6 szt.
liczba silników wentylatorów głównych2 szt.
moc godzinna lokomotywy2400 kW
prąd przy mocy godzinnej870 A
siła pociągowa przy mocy godzinnej18100 kG
prędkość przy mocy godzinnej47,5 km/h
moc ciągła lokomotywy1860 kW
prąd przy mocy ciągłej675 A
siłą pociągowa przy mocy ciągłej14900 kG
prędkość przy mocy ciągłej49,6 km/h
maksymalna prędkość konstrukcyjna100 km/h
nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy19 T
najmniejszy dopuszczalny promień łuku toru100 m
masa służbowa lokomotywy nie zmodernizowanej (3E)około 120000 kg1
masa służbowa lokomotywy zmodernizowanej (3E/1)114000 kg
przekładnia zębata85:24
przełożenie przekładni3,54
system hamulcaWestinghouse
rodzaj hamulcapneumatyczny
szerokość toru1435 mm
największa wysokość lokomotywy przy opuszczonych pantografach4559 mm
rozstaw czopów skrętu8600 mm
rozstaw osi skrajnych12000 mm
rozstaw osi skrajnych wózka4200 mm
średnica toczna kół lokomotywy1250 mm
całkowita masa części mechanicznej64000 kg
całkowita masa aparatury elektrycznej48000 kg
masa pudła w raz z zawartą w nim aparaturą49170 kg
masa kompletna wózka38880 kg
masa wózka z zestawami kołowymi bez silników trakcyjnych24912 kg
masa ostoi wózka5228 kg
masa zestawu kołowego z dużym kołem zębatym2036,6 kg
masa maźnicy bez łożysk150 kg
masa dachu odejmowanego nad oporami522 kg2
masa sprężarki673 kg
masa silnika trakcyjnego4656 kg
największa szerokość lokomotywy3005 mm
ogrzewanie elektryczne3000 V3
oświetlenie elektryczne110 V
typ silnika trakcyjnegoLKa 634/LKb 635
liczba stopni osłabienia pola3 szt.
zawieszenie silnika trakcyjnegotramwajowe
liczba sprężarek i ich sumaryczna wydajność2/3500 l/m

Wyjaśnienia:
1 - dokładne dane nie są mi znane
2 - dotyczy jedynie serii 3E/1
3 - dotyczy jedynie lokomotyw z PKP i lokomotyw "3E/1-76" i "3E/1-77" z PMP-PW


| DZISIAJ | JUTRO | WCZORAJ | GALERIE | FORUM | FAQ |

| TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE |
Przewodnik po KOLEJ.pl
<< WsteczNa góręDalej >>
Wszelkie uwagi odnośnie serwera prześlij TUTAJ. Ostatnia aktualizacja tej strony: