|
Przemysłowy elektrowóz 2E8 |
|
|
Wrak elektrowozu 2E8-06,
prawdopodobnie w okolicy Gliwic |
|
Elektrowóz EL201 |
|
|
- włoski elektrowóz FS626. W Polsce
pięć sztuk pracowało krótko podczas okupacji w
rejonie Warszawy
- lokomotywa przemysłowa 3E
- E12-26 - lokomotywa przemysłowa pracująca w okolicach
Konina |
|
Elektrowóz manewrowy EM10-101 |
|
|
EP01 - przedwojenny elektrowóz
angielskiej produkcji znany bardziej jako EL100 |
|
EP01-01 |
|
|
EP02-03 |
|
EP02-07 - eksponat skansenu w Chabówce |
|
|
EP03-01 - jedna z ośmiu szwedzkich
lokomotyw tej serii |
|
EP03-01 |
|
|
EP05-23 |
|
EP05-26 - jedna z lokomotyw tej serii
w której gniazda sterowania wielokrotnego umieszczono na
pudle |
|
|
EP08-001 z MD Warszawa Olszynka
Grochowska z pociągiem ekspresowym "Skarbek" z
Warszawy Wschodniej do Raciborza w 1991 roku. |
|
EP09-001 |
|
|
EP09-001 |
|
EP09-005 |
|
|
EP23-001, prototypowa lokomotywa
przebudowana później na ET22-121 |
|
EP40-41. Na początku lat 90-tych
jeden z elektrowozów ET40 przebudowano przystosowując
do prowadzenia pociągów ekspresowych. Dziś po ponownej
przebudowie pracuje jako ET40-41 |
|
|
ET21-103 z MD Legnica na torach stacji
Rybnik Towarowy |
|
ET21-127 |
|
|
ET21-156 z lokomotywowni Rybnik w
malowaniu sprzed 1988, czyli z zielonym czołem |
|
ET21-166 |
|
|
ET21-17 |
|
ET21-336 z MD Rybnik |
|
|
ET21-367 służył w Zajączkowie
Tczewskim, obecnie eksponat w Kościerzynie. Na rysunku
podczas ponbytu w Rybniku. |
|
ET21-47 z MD Rybnik |
|
|
ET21-548 wjeżdża do Rybnika |
|
ET21-612 |
|
|
ET22-001 |
|
ET22-029 |
|
|
ET22-059 z MD Jaworzyna Śląska |
|
ET22-031 |
|
|
|
|
ET22-079 z MD Rybnik |
|
|
ET22-1004 z Wrocławia Brochowa |
|
ET22-110 |
|
|
ET22-1121 |
|
ET22-164 |
|
|
ET22-263 z Rybnika w
charakterystycznym malowaniu |
|
ET22-271 stacjonujaca niegdyś w
Tomaszowie Mazowieckim |
|
|
- ET22-410
- ET22-371 |
|
ET22-717 z pociągiem pospiesznym
"Pogoria" |
|
|
ET40-06 |
|
ET40-06 w starym malowaniu |
|
|
ET40-08 |
|
ET40-08 |
|
|
ET40-09 |
|
ET40-59 w Pawłowicach Śląskich |
|
|
ET41-006 z Łaz |
|
ET41-094 |
|
|
ET41-100 w nietypowym dla tej serii
malowaniu, oddelegowana niegdyś do prowadzenia pociągów
specjalnego (politcznego) znaczenia |
|
ET41-151 na szlaku |
|
|
ET41-161 |
|
ET41-181 |
|
|
ET42-015 |
|
ET42-018 |
|
|
ET42-019 |
|
ET41-182 |
|
|
EU04-04 po skreśleniu z inwentarza MD
Czechowice Dziedzice służyła jako grzałka hali MD
Rybnik. Na rysunku na stacji w Opolu. |
|
EU05-23 |
|
|
EU05-29 |
|
EU06-12 |
|
|
EU06-18 |
|
EU07-071 |
|
|
EU07-312 |
|
EU07-323 |
|
|
EU07-440 |
|
EU07-545 zbudowana z członu ET41-116B
na dworcu w Rybniku |
|
|
EU20-10 |