|
Nowa oferta WARS-u? ;-))) |
|
|
... i punkt zaopatrzenia |
|
Po prostu "Peta" |
|
|
|
|
Koszmarny sen PKP, czy ratunek dla
nierentownych linii? |
|
|
Holownik ... SP45 |
|
SM42 jako spychacz |
|
|
Parowóz Os49 |
|
Dwuczłonowa lokomotywa elektryczna E66.
Rysunek sprzed 1984 roku. |
|
|
ET66. Rysunek z 1989 roku. |
|
Wizja "odpowiednika" ET22 -
ET81 |
|
|
Ciężarówka Iwan 44 Wizjotir.
Od składającego tą stronę: Moim zdaniem bomba!!! |
|
Inaczej zamontowana oś w poczciwej
"Oelce" i mamy... Om49. Rysunek z 1986 roku |
|
|
Może tak wyglądałaby kolejna "Lux-Torpeda"
- SN130?. Rysunek z 1983 roku |
|
SN561-35. Rysunek z 1979 |
|
|
SN63-544 |
|
SN63-541 na szlaku. Rysunek z 1988
roku |
|
|
SN63-548. Rysunek z 1982 roku |
|
Całe stado SN63 gdzieś w
lokomotywowni. Przegapiona przyszłość PKP?. Rysunek z
1982 roku |
|
|
SN61 jako ... autobus. Bynajmniej nie
szynowy. |
|
SP555 na szlaku. I to z pociagiem
towarowym ;-)
. Rysunek z 1982 roku |
|
|
ST39 |
|
ST40 |
|
|
ST40-1000. To tyle ich wyprodukowano?
;-)
Rysunek z 1980-81 roku. |
|
ST40-144 |
|
|
ST40-16 |
|
ST40-161. Rysunek z 1981 roku |
|
|
ST40-218 |
|
ST40-218 |
|
|
ST40 |
|
ST40 impresja |
|
|
ST40 gdzieś na stacji |
|
ST40 nocą |
|
|
ST40 także po ciemku |
|
ST40 w podwójnej trakcji |
|
|
ST40 na terenie lokomotywowni |
|
ST40 z pociągiem towarowym |
|
|
ST40 również z bruttem |
|
- SU48
- ST50
- ST40 na szlaku
- ST51-085 |
|
|
ST50 oraz ST46 gdzieś na stacji |
|
SU51, czyli "Ganz" jako
uniwersalna lokomotywa spalinowa. Rysunek z 1989 roku.
Konstrukcja pochodzi z 1980-82 roku ;) |
|