|
Lokomotywa manewrowa 401Da-071 |
|
|
Ls40-4001 |
|
Tak podobno wygladał SM01-01 |
|
|
SM02 znany bardziej z przemysłu |
|
SM03-053 z Ostrowa Wlkp. |
|
|
SM03-065 |
|
SM04-001. Do niedawna dwie takie
lokomotywy pracowały na szerokim torze LHS w Sędziszowie |
|
|
SM15-019 spalinowa lokomotywa
manewrowa z przekładnią hydrauliczną |
|
SM25-002 jako eksponat Muzeum
Kolejnictwa w Warszawie |
|
|
SM30-001 |
|
SM30-003 przed laty |
|
|
SM30-093 |
|
SM30-116 |
|
|
SM31-081 |
|
SM31-097 |
|
|
SM31-105 |
|
SM31-141 z MD Gliwice |
|
|
SM40-01 jako eksponat skansenu w Chabówce |
|
SM40-02 przed modernizacją (lampy,
boczne poręcze) |
|
|
SM41-01 w Chabówce |
|
SM41-206 |
|
|
SM41-226 z MD Grudziądz pracująca na
stacji w Chełmży |
|
SM41-98 w Olsztynie |
|
|
SM42-001 |
|
Jedna z ostatnich - SM42-1150 |
|
|
SM42-200 na szlaku |
|
Kluczborska SM42-703 |
|
|
SM42-889 |
|
SM42-904 z Kędzierzyna Koźla |
|
|
SM48-071 z Chełma |
|
SM48-277 "Tamara" z przemysłu |
|
|
Lokomotywa manewrowa kiedyś na torach
"Horteksu" w Rykach |
|
SP30-170 |
|
|
SP30-289 z Piły |
|
- SP32-097 w Kłodzku z pociągiem
osobowym do Wałbrzycha
- SP32-027 z MD Wałbrzych obok stacji paliw w Kłodzku
- SP32-097 |
|
|
SP32-005 w MD Jasło |
|
SP32-029 z MT Zamość |
|
|
SP32-064 |
|
SP32-089 w Pile z pociągiem do
Kostrzyna |
|
|
SP42-006 z MD Grudziądz z pociągiem
do Brodnicy w Chełmży |
|
SP42-015, Rzeszów 1993 |
|
|
SP42-205 |
|
- SP45-053 w Chojnicach
- SP45-037 na szlaku w Kotlinie Kłodzkiej
- SU45-233 wjeżdża do Chełmży |
|
|
Prototypowa SP45-001 |
|
Również prototypowa SP45-500 |
|
|
SP45-010 z Lublina |
|
SP45-040 |
|
|
Toruń Główny. SP45-050 z pociągiem
do Sierpca |
|
SP45-061 |
|
|
SP45-061 |
|
SP45-061 |
|
|
- SP45-061 z MT Olsztyn w Toruniu
-SU46-017
- Parczew SP45-041 - po przebudowie, ale nadal jako
"SP45" |
|
Lublin SP45-063 z MD Rozwadów |
|
|
SP45-083 z MT Ostrołęka w zimowej
scenerii |
|
Grudziądz. SP45-087 ogrzewa skład do
Jabłonowa Pom. |
|
|
Lubelska SP45-151 nocą |
|
SP45-158 |
|
|
Olsztyńska SP45-171 w Ełku |
|
SP45-224 w Siedlcach z pociągiem do
Czeremchy |
|
|
SP45-225 ze Zbąszynka |
|
SP45-230 z pociągiem do Czeremchy na
szlaku |
|
|
SP45-237 na Podlasiu |
|
SP45-262 z MD Kłodzko |
|
|
|
|
SP47-001 w oryginalnym malowaniu |
|
|
SP47-002 |
|
- Kędzierzyn Koźle - ST43-297 z Nysy
przed przejęciem składu,
- Wałbrzych ST43-29
- Świdnica-Miasto - ST43-139 z pociągiem z Legnicy |
|
|
ST43-09 |
|
- ST43-152 Kamieniec Ząbkowicki |
|
|
- ST43-308 w Kędzierzynie |
|
- ST43-311
- ST43-295 z pociagiem z Moskwy. Świdnica-Miasto
- ST43-255 |
|
|
ST43-337 w Wałbrzychu |
|
ST43-366 z pospiesznym do Jeleniej Góry |
|
|
ST43-164 |
|
ST43 |
|
|
ST44-001 |
|
ST44-1002 z Czeremchy |
|
|
ST44-1004 |
|
ST44-1006 z lokomotywowni w Rybniku |
|
|
- ST44-1008 podczas pracy
- Pt31 - ostatnie lata służby |
|
Zamojska szerokotorowa ST44-2001 |
|
|
ST44-230 |
|
ST44-249 |
|
|
ST44-250 |
|
ST44-307 nocą |
|
|
ST44-778 |
|
Wałbrzyska SU42-040 |
|
|
SU42-161 |
|
SU45-070 i SU45-162 |
|
|
- SU45-073 z Grudziądza
- przesiadka w Chełmży. SU45-070 z MT Malbork z pociągiem
do Torunia
- SU45-070
- SU45-006 (MT Malbork) z pociągiem do Torunia opuszcza
stację w Chełmży |
|
SU45-025 w Lublinie |
|
|
SU45-028 na stacji w Małdytach |
|
SU45-085 |
|
|
SU45-111 w Chełmży |
|
SU45-170 w Chełmży z pociągiem z
Bydgoszczy |
|
|
Chełmża. Pociąg osobowy z SU45-203 |
|
Bydgoska SU45-210 |
|
|
- motyw z SP45-061
- SN61-547
- SP45-161 z "piętrusem" |
|
- SU46-018
- SU46-038 z Żagania
- nieistniejąca już SU46-028
- SU46-041 |
|
|
- SU46-018
- SU46-038 z Żagania
- nieistniejąca już SU46-028
- SU46-041 |
|
SU46-007 w Olsztynie |
|
|
- SU46-016 z Olsztyna
- SU46-022 |
|
SU46-017 |
|
|
SU46-018 przed przejeciem składu do
Jeleniej Góry. Kędzierzyn Koźle 1990. |
|
SU46-019 w oczekiwaniu na skład |
|
|
SU46-025 |
|
SU46-046 |
|
|
- SU46-052 z Kamieńca Ząbkowickiego
- SU46-004 z MT Olsztyn |
|
Ostatnia z serii SU46-054 |
|
|
- SU46-053 na stacji w Legnicy
- nieistniejąca już SU46-002
- pierwsza z serii SU46-001 |
|
- SU46-004
- SU46-024 w Nysie
- SU46-007 |
|
|
SU46-028 wyjeżdża z Czerwonki |
|
SU46-021 |
|
|
|